Cyklistický deník
Večerní projížďka do Frýdlantu a Palkovic
Sobota, 01 Srpen 2009 00:00

Stav: 2347,5 km/rok

Po obědě jsem jel vrátit Vojtovi gril.

 

 

Stav: 2348,5 km/rok

Trasa: Radvanice – Šenov – Sedliště – Frýdek-Místek – Baška – Frýdant nad Ostravicí – Metylovice – Palkovice – Frýdek-Místek – Paskov – Radvanice

 

Odjezd v 18:45. Doma v cca 21:45.

 

Délka: 65,56 km

Průměrná rychlost: 23,3 km/h

Čistý čas: 2:49:00

Maximální rychlost: 45 km/h

Stav: 2414,1 km/rok

 
Jízda do Nového Jičína pro auto
Pondělí, 27 Červenec 2009 00:00

Stav: 2276,0 km/rok

Trasa: Radvanice – Mariánské Hory – Výškovice – Proskovice – Košatka – Hová Horka – Bartošovice – Kunín – Nový Jičín

 

Ráno jsem jel do práce do Kvadosu, 0:21:43, 8,62 km, 23,8 km/h. Po práci jsem jel vyzvednout auto do Nového Jičína. Rodiče jeli s Jardou do Německa. Cestou z Nového Jičína jsem se stavoval s jablky v Palkovicích.

 

Délka: 51,79 km

Průměrná rychlost: 23,6 km/h

Čistý čas: 2:11:22

Maximální rychlost: 47 km/h

Stav: 2327,8 km/rok

 
S Katkou na Šumavě: Rožmberk nad Vltavou - Český Krumlov - České Budějovice - Ostrava
Středa, 15 Červenec 2009 00:00

15. - 16. 7. 2009

Stav: 2154,4 km/rok

Trasa: Rožmberk nad Vltavou – Nahořany – Větřní – Český Krumlov – Vlakem do Českých Budějovic – České Budějovice – Vlakem přes Brno a Břeclav – Hlavní nádraží – Radvanice

 

Odjezd z hotelu v 9:05. V Českém Krumlově v 10:40, 1:26:20, 26,87 km, 18,6 km/h. Nejdříve jsme jeli do kopce na nádraží pro lístky na vlak, potom procházka po nádvořích zámku. Vlak do Českých Budějovic měl asi 12 minut zpoždění, jel ve 12:40. Stav tachometru ve vlaku: 2:04:10, 32,76 km, 15,8 km/h. V Českých Budějovicích ve 13:35. Procházka na náměstí a pauza na oběd v restauraci Zlatá Hvězda. Odjezd vlakem Rožmberk v 16:10. Stav tachometru ve vlaku: 2:46:46, 37,28 km, 13,3 km/h, 2191,6 km/rok. Věděli jsme, že na Moravě jsou přívalové deště a bouřky. Už do Brna jsme jeli nějakou oklikou. V Brně v Králově Poli jsme čekali hodinu a pak na Hlavním nádraží asi další hodinu. Řekli nám, že pojedeme do Ostravy přes Břeclav. V Ostravě na Hlavním nádraží ve 2:40, psali zpoždění 190 minut (měli jsme být ve 23:26). Cestou domů trochu krapalo. Doma ve 3:30.

 

Délka: 45,24 km

Průměrná rychlost: 13,4 km/h

Čistý čas: 3:21:56

Maximální rychlost: 41 km/h

Stav: 2199,8 km/rok


Celkem za Šumavu 265,24 km, čas jízdy 20:46:39

 

Rožmberk nad Vltavou

 

Český Krumlov

 

Český Krumlov

 

Český Krumlov

 

Český Krumlov

 

České Budějovice- náměstí Přemysla Otakara II.

 

České Budějovice- náměstí Přemysla Otakara II.

 
S Katkou na Šumavě: Nová Pec - Rožmberk nad Vltavou
Úterý, 14 Červenec 2009 00:00

Stav: 2086,0 km/rok

Trasa: Tábořiště Nová Pec – Bělá – Pernek – Horní Planá – Černá v Pošumaví – Frymburk – Lipno nad Vltavou – Loučovice – Přední Loučovice – Vyšší Brod – Horní Mlýn – Rožmberk nad Vltavou

 

Odjezd z kempu v 9:15. Nákup snídaně v obchodu. Odjezd z Nové Pece v 10:00. V Horní Plané pauza na nákup vody, 0:53:25, 11,37 km, 12,7 km/h. V kempu Karlovy Dvory pauza na koupání, chtěli po nás za vstup 40 Kč. Ve Frymburku pauza na namazání opalovacím krémem v 15:10. Na hrázi Lipna v 16:10. Do Vyššího Brodu jsme jeli přes rezervaci Čertova stěna – Luč. Cesta z Loučovic do Dolních Jílovic byla hodně terénní, v rezervaci jsme většinou museli pěšky, cesta byla hodně kamenitá. Ve Vyšším Brodě v 17:50. Za V. Brodem pauza na benzince na nákup vody. V Rožmberku v 18:36. Hledali jsme ubytování a vybrali si hotel U Martina za 900 Kč + 160 za snídaně. Hotel Růže byl za 1290 za dvojlůžák. Po ubytování procházka ke hradu a večeře.

 

Délka: 68,23 km

Průměrná rychlost: 14,1 km/h

Čistý čas: 4:48:34

Maximální rychlost: 50 km/h

Stav: 2154,4 km/rok

 

Bělá od Perneku

 

Horní Planá- Lipno

 

V kempu Karlovy Dvory

 

Lipno nad Vltavou

 

Lipno nad Vltavou

 

U hráze Lipna I.

 

U hráze Lipna I.

 

Vltava v rezervaci Čertova stěna - Luč

 

Rožmberk nad Vltavou

 

Rožmberk nad Vltavou

 
S Katkou na Šumavě: Antýgl - Nová Pec
Pondělí, 13 Červenec 2009 00:00

Stav: 2012,9 km/rok

Trasa: Kemp Antýgl – Horská Kvilda – Vydří Most – Kvilda – Svinná Lada (Chalupářská slať) – Borová Lada – Horní Vltavice – Houžná – Lenora – České Žleby – Stožec – Schwarzenberský kanál – Tábořiště Nová Pec

 

Odjezd z kempu v 8:55. Cesta z Antýglu na Horskou Kvildu je cyklistům zakázána, ale stejně jsme asi půlku jeli. Na Horské Kvildě v 10:15. Pauza u Jezerní slati od 10:35. Odjezd v 11:00. Na Kvildě pauza na oběd od 11:10, 1:08:22, 9,88 km, 8,6 km/h. Měli jsme borůvkové knedlíky. Odjezd ve 12:10. Ve Svinné Ladě prohlídka Chalupářské slati. Pauza od 13:05 do 13:22. Pauza v Lenoře u fotbalového hřiště. Bylo pěkně horko. Jízda lesem kolem Malé nivy. Potom stoupání až do Českých Žlebů. Tam pauza v hospodě od 16:20, 3:32:05, 46,31 km, 13,1 km/h. Odjezd v 16:45. U Schwarzenberského kanálu u Tunelu v 17:55. Chvilku pauza. V Nové Peci v 19:20, pauza na večeři. V tábořišti jsme byli před devátou. Platili jsme celkem 105 Kč. V tábořišti nebyly sprchy, jen záchody a umyvadla se studenou vodou.

 

Ceny v tábořišti: Osoba: 25 Kč, Stan: 35 Kč, Taxa: 10 Kč

Délka: 73,04 km

Průměrná rychlost: 13,6 km/h

Čistý čas: 5:21:38

Maximální rychlost: 59,5 km/h

Stav: 2086,0 km/rok

 

Z Antýglu na Horskou Kvildu

 

Z Antýglu na Horskou Kvildu

 

Z Antýglu na Horskou Kvildu

 

Vydří Most

 

Kvilda- Teplá Vltava

 

Svinná Lada- Chalupářská slať

 

Svinná Lada- Chalupářská slať

 

Kráva na houbách

 

Cesta z Borové Lady

 

Schwarzenberský kanál- Tunel

 

Schwarzenberský kanál

 

Schwarzenberský kanál

 

Nová Pec- Lipno

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Vladimír Domes, Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting